Erro to import hands

Questions and discussion about PokerTracker 4 for Windows

Moderators: WhiteRider, kraada, Flag_Hippo, morny, Moderators

Erro to import hands

Postby highstacks » Sat Aug 16, 2025 10:39 pm

I have an all stacks license, why is this error happening?
Attachments
Erro PT4.jpg
(32 KiB) Downloaded 811 times
highstacks

Re: Erro to import hands

Postby Ventilatorrr » Sun Aug 17, 2025 4:11 am

Hello, if you just purchased All Stakes license, make sure that you restart PokerTracker 4. This should update your license info, so these tourneys should import. If that doesn't help, please open a Support Ticket and someone will look into it.
Ventilatorrr
Moderator

Postby amiksd » Sun Aug 17, 2025 12:52 pm

Hej! tack för videon. Min pokertracker försvann från dator nu när jag laddar ner den igen all data var borta? kan man få tillbaka all hand historik från saiterna?
amiksd

Postby Flag_Hippo » Mon Aug 18, 2025 6:20 am

amiksd wrote:Hej! tack för videon. Min pokertracker försvann från dator nu när jag laddar ner den igen all data var borta? kan man få tillbaka all hand historik från saiterna?

If you have a recent database backup file you can restore your poker data from that:

Guide: Backup & Restore

Alternatively you can reimport from your original hand history files if you have them. By default PokerTracker 4 moves your auto-imported files to your 'Processed' folder which you can access via the 'File -> Open User Data Folder' option on a Windows machine:

C:\Users\{Windows Login}\AppData\Local\PokerTracker 4\Processed

Guide: Processed Files

If you don't have those files then your poker site(s) may be able to provide you with copies.
Flag_Hippo
Moderator

Return to PokerTracker 4